Karácsony Gergely szinte egyszerre rendelte el a legfontosabb csomópontok felújítását. A következő helyszíneket érdemes nagy ívben elkerülni, ha nem akarunk órákat a kocsiban ülni.
A Nagykörúton továbbra is elfoglal egy sávot Karácsony Gergely biciklisávja, így ott minden reggel beáll a forgalom. Emellett a belvárosi metrófelújítás idején fogott bele a pesti alsó rakpart átépítésébe a Margit híd és az Országház között, Dél-Pesten pedig az 50-es villamos vonalának korszerűsítésébe. Majd következett a Lánchíd újjáépítésének megkezdése, hídlezárással, forgalomterelésekkel, életveszélyes módon egy sávba terelt autósokkal és biciklistákkal a Clark Ádám téren.
A kegyelemdöfést Budapest közlekedésének a Blaha Lujza tér felújítása adta, sávlezárásokkal, torlaszokkal és betontömbökkel a tér környékén – a fentiekkel egyszerre. Így Budapesten már a nyár folyamán reggelente és délutánonként állt a forgalom, gyakran egy órával többet töltöttek az autósok a dugóban, mint normál időben.
Szendrei Norbert
30-40 perccel biztosan több fog „befigyelni”. Ennyivel korábban kell majd kelni. Csak egy módon lenne kivédhető, ha BKV-val menne a többség, feltéve, hogy van erre kapacitás. Persze, aki autózik, neki lehet, hogy a munkájához kell.
Mákos András
Káoszra számítok, bár nehezen tudom elképzelni, hogy itt nálunk holnap lehetnének a mostaninál is nagyobb dugók.
Sopronyi Alíz
Először a nagyot kell bevinni a középiskolába hétre, utána két kicsit a másikba, úgyhogy fél hatos kelésre számítok a dugók miatt. Az emberek meg fognak „bolondulni”.
Ráadásul ez nem csak egy ideiglenes állapot pár hétig, hanem teljesen összecsúsztak a beruházások: a pesti alsó rakpart az év végéig, a Lánchíd másfél évig lesz lezárva, a Blaha átépítése pedig jövő év végén fejeződik be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.