Igencsak szigorú törvényt hozott a brit kormány, mely 2022-től lép érvénybe: este kilenc óra előtt nem lehet majd olyan élelmiszert reklámozni, ami az úgynevezett junk food-kategóriába esik, azaz a gyerekek a jövőben jóval kevesebb gyorsétterem hirdetésébe futhatnak majd bele – írja a HVG.
Mindezzel azt szeretnék elérni, hogy kevesebb legyen az elhízott, túlsúlyos gyermek a szigetországban – e téren ugyanis nem túl fényes a helyzet náluk.
Mondjuk a szabályozás legjobb esetben is csak fél siker, ugyanis a márkák a blogjaikon, honlapjaikon, alkalmazásaikon vagy közösségi médiaoldalaikon a továbbiakban is reklámozhatnak bármikor – és itt bizony legalább annyit, ha nem több fiatalt érnek el, mint a tévés hirdetésekkel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.