Nem tudott telefonálni, mobilinternetezni délelőtt? Ez volt az oka

Nem tudott telefonálni, mobilinternetezni délelőtt? Ez volt az oka

Vodafone
PUBLIKÁLÁS: 2021. április 12. 15:53
Az egyik nagy szolgáltatónál problémák adódtak.
MTI

Technikai probléma miatt fennakadásokat tapasztalhatott a Vodafone ügyfelek egy része hétfőn délelőtt az ország keleti és déli részén a 2G és 3G szolgálatások működésében, a szolgáltató szakemberei 1 óra 15 perc alatt elhárították a problémát - közölte a távközlési vállalat az MTI érdeklődésére hétfőn.

Jelezték:

néhány ügyfél továbbra is tapasztalhat 3G mobilinternet kapcsán fennakadásokat, nekik a szolgáltató azt javasolja, hogy a készülék repülőgép üzemmódjának be-kikapcsolásával, vagy a készülék újraindításával csatlakozzanak újra a hálózatra.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.