Alighanem eddig rosszul mosta a haját – eláruljuk, mi a helyes módszer

Alighanem eddig rosszul mosta a haját – eláruljuk, mi a helyes módszer

szépségápolás
PUBLIKÁLÁS: 2021. február 15. 11:00
Ugye eszébe sem jut abban kételkedni, hogy jól mossa a haját? Azért tegyen egy próbát!
Bors

A hajmosás egy olyan készség, amit már gyermekkorában elsajátít az ember. Azt hihetnénk, e témában nem is lehet újat mutatni, hiszen mindenki magabiztosan nyúl a samponhoz a fürdőszobában.

Egy brit fodrász, Felicity Nicole a közelmúltban azonban a Twitteren olyan információt osztott meg, ami sokakból meglepetést váltott ki. A tanácsot megfogadva többen beszámoltak róla: már az első alkalommal érezték a különbséget – írta meg a The Mirror.

A titok csupán annyi, hogy egy alkalommal kétszer kell hajat mosni.

Nicole elmagyarázta: első alkalommal a sampon megtisztítja a hajat a szennyeződésektől, így amikor másodszor a tiszta hajra visszük azt fel, már képes ellátni a regeneráló szerepét is. 

A fodrász azt is elárulta: a sampont csak a fejbőrén alkalmazza, hiszen öblítéskor úgyis végigfut a haján, a balzsamot viszont a haja közepére és a végére viszi fel.

Fontos – emelte ki –, hogy hetente maximum 2-3 alkalommal mossuk meg a hajunkat, mert az ennél gyakoribb hajmosással több kárt okozunk, mint amennyi hasznot hajtunk.

Sokkal jobb lett a hajam, óriási a különbség. 26 évesen végre megtanultam helyesen hajat mosni– írta az egyik kommentelő a poszt alatt, és bizony többen egyetértettek vele. Sokaknál ugyanis már egy alkalommal is rendkívül látványos volt a különbség a berögzült rossz és a Nicole által elárult jó módszer között.

Ez is érdekelheti!

Fogadjunk, hogy eddig Ön is rosszul használta a mosógépét – tönkre is teheti, ha így folytatja!

Fogadjunk, hogy eddig rosszul bontotta ki a mirelites zacskót! videó

Fogadjunk, hogy Ön is tovább használja a mosogatószivacsot, mint kéne

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.