Sokunk gyermekkorának tragikus emléke a nagyi budija. Néhány évtizeddel ezelőtt még pöcegödörbe ürítettek a népek, aztán jött a szippantós kocsi, és elvitte a felesleget, cserébe hosszú órákra otthagyva látogatása emlékét: a rettenetes bűzt. Küzdeni kellett eleinte a hányingerrel, később már csak a legyekkel, télen a hideggel, éjjel a vaksötéttel, maradjunk annyiban, nem volt könnyű dolga annak, akire rátört a szapora.
Mostanra ennek a világnak jobbára vége, s beléptünk a kristálytiszta, önpucoló, szagtalanítós wc-királyság korába.
Miután van már okostelefonunk, okostévénk, okosporszívónk, lassan az egész lakásunk okosabb lesz nálunk, úgyhogy nem maradhat ki a trendből az okostalett sem.
Az okos-wc-k piaca Japánból indult hódító útjára, de kezd az egész világon terjedni.
A belépő szint az okoswc-khez olyan 800 ezer forint körül kezdődik, ennyi pénzért azonban nem a szimpla fajanszot kapjuk meg, hanem azt is, hogy jelzi a tulajnak, ha túl kemény víz, kellene neki némi vízlágyító vagy vízkőoldó. Persze, csak ha kifogy a vegyszer, merthogy magától mér, vizsgál és megoldja a problémát, a pottyantás közben piros villogással tudatja, milyen ügyesen boldogul.
De ezen kívül van benne fenékmosó: egy kis cső kijön a kerámiából, és kimossa a hátsót, hogy aztán a rejtett szárítórendszerrel fejezze be a műveletet. Mindezt okostelefonnal lehet állítgatni, nagyon nem mindegy ugye, hogy kivel van dolga.
Innentől kezdve van már ezer féle, de a csúcsok csúcsa a japán Toto cég terméke. A gyárnak egyébként saját wc-múzeuma van, szóval biztosan ért a témához. A királyokat megillető trón nem kevesebb mint négy millió forintnak megfelelő összegbe kerül.
Itt már tényleg nincs más dolgunk, mint letolni a gatyát: a fedél automatikusan működik a szenzorai révén, automatikusan öblít, ha kicsit hűvösebb a helyiség, fűti az ülést és persze szintén megejti az alvázmosást, de nem is akárhogyan. Alacsony feszültségű elektromos töltésű, sós vizet használ, ami savas pH-értékével elpusztítja a baktériumokat, így nemcsak mi leszünk fertőtlenítve, hanem a toalett is, úgyhogy még takarítani se nagyon kell.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.