A héten nyitja meg kapuit Európa legnagyobb autókiállítása, a Frankfurti Autószalon, és ennek megfelelően már érkeznek az információk, az új modellek, és úgy tűnik, nagy tűzijáték lesz a kiállítócsarnokokban.
Az már egyértelműen látszik, hogy az autóipar mindent az elektromos autóra tesz fel, és jelenleg a legnagyobb kihívó a Volkswagen, mely csoportszinten több tucat elektromos modellel fog megjelenni az elkövetkező években. A legfontosabb, az alapot jelentő ID.3 most a frankfurti kiállításon fog bemutatkozni, amelynek már az az új padlólemez adja a vázát, amire a cég jövőbeni elektromos autói fognak épülni. Az elektromos autóknál a hatótávolság mindig a legelső kérdés, a VW ígérete szerint 350-550 kilométer megtételére lesz képes az ID.3 a választott akkutól függően, miközben tágas utasteret kínál öt utas számára.
Ugyanerre a padlólemezre épülne az egyelőre tanulmányként bemutatkozó Cupra Tavascan, amely már első látásra is lenyűgöző. A spanyol dizájnerek, kihasználva az elektromos hajtás előnyeit, ahol nincs szükség olyan sallangokra, mint a nagy motortér, a vízhűtés és egyéb formaromboló elem, megalkottak egy szemet gyönyörködtető szabadidőautó-jellegű sportkocsit. Ez a koncepció az első utcai Cupra, amely tisztán elektromos hajtáslánccal rendelkezik, arányait elektromos szíve határozza meg és emeli ki, teszi mindezt kipufogócsőből származó káros anyag kibocsátása nélkül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.