A Nanushka meghódította Párizst

A Nanushka meghódította Párizst

divat
PUBLIKÁLÁS: 2019. szeptember 30. 16:15
Világsztárok, nemzetközi divatbloggerek, és a legnagyobb luxusáruházak képviselői is a magyar divatház 2020-as tavaszi-nyári női kollekcióját éltették a párizsi Fashion Weeken.
Bors

A szeptember 29-én rendezett bemutatóra az amerikai színésznő Kristen Bell tetőtől talpig Nanushkában érkezett, és fotózkodott a tervezővel Sándor Sandrával.

A “Faded by The Sun” elnevezésű kollekció lenyűgőzte a nemzetközi divatszakmát és a híres divatimádókat. A New York-i bloggert, Tezzát már a prezentációra szóló legyező alakú meghívó is levette a lábáról, persze a ruhák valamint a kizárólag a kollekcióhoz tervezett kifutó is rengeteg dícséretet kapott a vendégektől és az újságíróktól.

A Fashion Weeken egymást érik a szebbnél szebb ruhákat felvonultató bemutatók, de a Nanushkának a legnagyobb márkák közt is sikerült kitűnnie. A világhírű Bureau Betak produkciós iroda közreműködésével tervezett varázslatos kifutó egy képzőművészeti kiállítás hangulatát idézte, amelyben a ruhák értékes műtárgyakként mutatkoztak be. A stylingért a RIKA magazin divatszerkesztője Alexandra Carl felelt. A “Faded by The Sun” kollekcióhoz a nyári sziluettek és napszítta natúr anyagok szolgáltak inspirációul.

A pasztel tónusok és finom anyagok mellett sokak figyelmét felkeltették Nanushka kiegészítői: a hatalmas válltáskák és a kerámiából készült fülbevalók, amelyeket egy mindössze 370 fős nógrád megyei községben, Terényben készítettek az ott élő asszonyok.

A több, mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335M és a 2017-es 766M forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt ért el. A Társaság növekedési dinamikáját mutatja, hogy a 2019 első félévében a Társaság árbevétele 2.845 milliárd forint volt 270 millió Ft EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét és meghaladja majd az 5 milliárd Ft-ot.

(Ripost)

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.