Beindult a cicaharc Karl Lagerfeld macskájáért

Beindult a cicaharc Karl Lagerfeld macskájáért

divat
PUBLIKÁLÁS: 2019. augusztus 19. 18:00
Bors

A legendás divattervező, Karl Lagerfeld februárban hunyt el - hátrahagyva többek közt szeretett cicáját, Choupette-et, akinek hosszú évek óta igen komoly rajongótábora van többek közt az Instagramon. A Page Six információi szerint azonban a divatdiktátor halála óta komoly harcok zajlanak a háttérben a cicáért - illetve a márkáért, amit a négylábú képvisel.

A cica Insta-oldalát, a Choupette’s Diary-t ugyanis még 2012-ben indította Ashley Tschudin. A macska népszerűsége gyakorlatilag neki (no meg persze Lagerfeldnek) köszönhető - ő volt ugyanis a cica “hangja” számos cikkben és egy könyvben is, a közösségi oldal mellett, természetesen.

Az oldal 285 ezer követőt gyűjtött be, és rendszeresen osztotta tovább Lagerfeld posztjait - a divattervező halála óta azonban a stábja nem biztosított többé hozzáférést Tschudinnak a képekhez, így az oldalon február óta nem is nagyon történt semmi.

Pár napja azonban megjelent egy új Insta-oldal, a Choupette Officiel: ugyan még nem tisztázott, kik készítették ezt az oldalt, de Tschudin úgy sejti, hogy a cica új tulajdonosa, aki Lagerfeld régi stábjával gyakorlatilag ki akarja túrni őt a Choupette-brandből. Könnyen lehet, hogy sikerül is nekik - ugyanakkor jogi lépéseket még egyik fél sem tett. Azt nézve azonban, milyen komoly értéket képvisel a néhai tervező házikedvencének a neve, nem lehetetlen, hogy egy idő után a bíróságon folytatódik majd a cicaharc.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.