Júniusban a TV2 maga mögé utasította az RTL Klubot

Júniusban a TV2 maga mögé utasította az RTL Klubot

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2019. július 02. 18:33
A TV2 kiemelkedő eredményt ért el júniusban. A csatorna a 18-49 és a 18-59 éves célcsoport tekintetében a teljes napot nézve győzelmet aratott, és maga mögé utasította legnagyobb konkurensét, az RTL Klubot.<br />
Bors

A TV2 júniusban, az elmúlt öt évre visszatekintve, először tudott nyerni a 18-49 és a 18-59 éves célcsoport tekintetében (SHR%, 18-49 évesek: 8,2%; 18-59 évesek: 8,5%, Live, Egész nap). A teljes lakosság körében egész napos viszonylatban tovább erősödött a többi piaci szereplőhöz képest (SHR%: TV2: 10,4%, Live), és így ebben a célcsoportban júniusban ismét a legnézettebb tévécsatorna lett. 

A hétköznapok főműsoridős (18:00-22:59) versenyében, júniusban a húsz hétköznapból a TV2 tizenhat napot mondhatott magáénak a teljes lakosság körében, míg a hétvége viszonylatában a verseny kiegyensúlyozott, hiszen mind a TV2, mind az RTL Klub 5-5 napot nyert a nézőkért folytatott versenyben. (Live, SHR%, 4+, Hétköznap 18:00-22:59, Hétvége 18:00-22:59).

Töretlen a TV2 Csoport sikere, hiszen 2019 júniusában ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, és a teljes lakosságot tekintve előnye 5,2 százalékpontra nőtt (SHR%: TV2 Csoport: 24,2%, RTL Magyarország: 19,0%, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A kábelportfólió – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban.

„Elismerés számunkra, hogy a stratégiánk, amit 2016-ban kidolgoztunk és lépésről lépésre végrehajtottunk működik, a számok magukért beszélnek. 2019 júniusában a TV2 megelőzte az RTL Klubot, a TV2 Csoport és a kábelcsatornáink pedig az elmúlt hónapokhoz hasonlóan tartják piacvezető pozíciójukat. Itt nem állunk meg, nagyon izgalmas őszre készülünk, így továbbra is érdemes lesz a TV2 Csoport csatornáira kapcsolni” – tette hozzá Fischer Gábor a TV2 Csoport programigazgatója. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.