Egy New York-i Taco Bell vendége tette közzé a fotót, melyen a megrendelt és kézhez kapott nachos chips látható – egy kis „extrával” tálalva. Az ételben feltűnő ajtókilincsre épp ugyanúgy volt rácsorgatva a szósz, mint a tálon található többi chipsre.
Az Eve Saint nevű nő állítása szerint 45 percet várt az étterem autós részénél, mire megkapta a rendelt ételt.
TACO BELL IM COMING TO FUCK SOMEONE UP REAL FUNNY PUTTING A FUCKING DOOR KNOB IN MY NACHOS BITCH
Posted by Eve Saint on Thursday, July 4, 2019
Miután több hívást intézett az étterem felé, hogy megoldást találjon a problémára, először csak annyi információt kapott, hogy lehetetlen egy kilincs feltűnése a nachosban, később azonban kiderült, hogy létezik a dologra magyarázat.
– Rámcsapták a telefont, mondván, hazudok, majd ingyen nachost ajánlottak. Később rájöttem, hogy a szósz adagolójának gombja volt az – nyilatkozta a nő a The Hudson Valley Postnak.
A Taco Bell szóvivője reagált az esetre: elmondta, hogy az ügyet nagyon komolyan veszik, felveszik a kapcsolatot az említett étteremmel, hogy felelősségre vonják az érintett dolgozót, illetve hogy megfelelően kompenzálják a vendéget.
Információk szerint az ügyben résztvevő dolgozót elbocsátották, Saint jutalmáról azonban nincs hír.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.