Júniusban is a TV2 volt a legnézettebb csatorna

Júniusban is a TV2 volt a legnézettebb csatorna

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2019. június 21. 16:05
A Bezár a Bazár! sikere töretlen, így a nézői igényekhez igazodva június 24-től továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként. A műsor fantasztikus májusi eredményei júniusban tovább javultak (17,2 százalékos nézettség a 8-59-es korosztályban), így a TV2 lett a legnézettebb televíziócsatorna a Bezár a Bazár! műsorsávjában.
Bors

Hatalmas népszerűségnek örvend a TV2 Bezár a Bazár! című műsora, amely május után júniusban is a nézők kedvence lett. A műsor eddigi júniusi adásaival a teljes lakosság körében mind a 13-szor nyerni tudott az idősávjában az RTL Klubbal szemben, június 14-én a két rivális csatorna közti különbség ebben az idősávban elérte a 8,9 százalékpontot - a TV2 javára.

Júniusban a teljes lakosság körében a teljes napot nézve is tartja vezető helyét a TV2.

TV2 mindhárom vizsgált célcsoportban magasabb közönségarányt ért el, mint az RTL Klub (egész napot vizsgálva). A teljes lakosság körében ez a kiemelt, esti idősávra is igaz. Csoport szinten is mindhárom fontos célcsoportban (18-49, 18-59, 4+), mindkét vizsgált idősávban (teljes nap, prime time) megelőzte a TV2 Csoport az RTL Magyarország csatornáit.

A Bezár a Bazár! a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportokban a 13 adásból 11-szer tudta legyőzni az RTL Klubot sugárzásának idősávjában.
Itt is június 14-én született a legkiemelkedőbb eredmény: a 18-59 évesek körében a műsor közönségaránya 19,0 százaléka volt, míg a legnagyobb konkurens, az RTL Klub 10,3 százalékponttal alacsonyabb, mindössze 8,7 százalékos részesedést tudott elérni az idősávban.

A Bezár a Bazár! sikere megkérdőjelezhetetlen, éppen ezért a nézői igényekhez igazodva a TV2-n tovább folytatódik a műsor június 24-től a Tények után.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.