A Burger King új kampánya mögötti koncepció, hogy az emberek merjék vállalni érzéseiket, és ne éljenek egy olyan kényszerekkel teli világban, ahol mindig boldognak kell lenni, vagy legalább annak látszódni. A valódi menük arra szolgálnak, hogy senki ne érezze a nyomást, hogy meg kell felelnie, mindenki az éppen hangulatához passzoló menüt választhatja.
Mivel az emberek nem mindig boldogok, nem is kell annak látszaniuk, a Burger King ezzel válaszol a McDonald's Happy Meal kínálatára, valamint így próbálja felhívni a figyelmet a mentális egészség fontosságára. A Mental Health America szervezettel együttműködve hozták létre az öt különféle menüt.
(via)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.