De Dion Douton
A show legrégebben, 1903-ban Franciaországban gyártott autója. Muzeális darab. Fakerekes, felfújható gumikkal és laprugókkal készült. Csak a hátsó kerekeken van fék, amit karral kell behúzni. Teteje nincs, a hátsó ülésekre hátul kell beszállni. Maximális óránkénti sebessége 45 kilométer. Legkevesebb 80 millió forintot ér.
Graham Paige
1928-ban gyártották Amerikában. Négyajtós, „hintó” formájú. Négysebességes, ami akkor ritka volt, és sík úton 70 kilométerrel megy. A fékezése szalagokkal működik. A fogyasztása 15-20 liter. Bőr teteje van, ami olcsóbb volt, mint a fém. Csak a két hátsó lámpája nem eredeti. Újonnan 1900 dollárba került. Gyakran rendelik esküvőkre.
Plymouth
1929-ben készült, az akkori 1300 dolláros ára a középkategória alsó harmadában volt, vagyis munkások is megfizethették. Bőr a teteje, fa a küszöbe, és faküllős a kereke. Magas építésű, ezért imbolygós. 80 kilométerrel ment, 18 litert fogyasztott.
Puch motorkerékpár
Ausztriában gyártották 1904-ben. Nincs sebességváltója és berúgókarja sem, az indításhoz a pedált kell tekerni. 15 másodperc alatt éri el az 50 kilométeres végsebességet. Az értéke most körülbelül 20 millió forint körüli.
Citroën U 23
Elfeledve pihent 40 évig egy pajtában az 1938-ban készült teherautó. Egy belgiumi „MÉH-telepről” ócskavasként került Magyarországra. A plató hátrafelé billenthető. Zötykölődősen, de megrakottan is megy ötvennel. A fogyasztása tehertől függően 10-15 liter. Szerepelt a Maigret sorozatban.
Jensen
1960-ban készült Angliában. 127 darabot gyártottak ebből a sportlimuzinból, és ez volt az első, a bemutatódarab, a szériaszáma: 0001. Ez az első, négy tárcsafékes autó a világon. Üvegszálas a karosszéria. A végsebessége kényelmesen 130. Az akkori ára 5000 font körül lehetett, valamivel kevesebb, mint egy Jaguáré. 10-12 millió forintból lehetett felújítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.