Győzelmet hoztak a TV2-nek az új műsorai

Győzelmet hoztak a TV2-nek az új műsorai

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2019. január 03. 13:35
Bors

Mindhárom fontos célcsoportban a TV2 nyerte a január 2-i nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben is. A legnagyobb sikert a Gundel Takács Gáborral visszatérő Legyen Ön is milliomos! aratta, de a nézők kiemelt figyelemmel kísérték a vadonatúj, extrém sport-reality, az Exatlon Hungary első epizódját is. 

A Tények után elsőként az Exatlon Hungary debütált, amiben az ismert sportolókból álló csapat, a Bajnokok szálltak versenybe a civil versenyzőkből álló Kihívók ellen a Dominikai Köztársaságban. Fodor Rajmundék óceánparti küzdelmét az éppen tévéző 18-59 évesek 16.4%-a követte figyelemmel, míg a fiatalabb, 18-49-es korcsoportban ez a közönségarány még magasabb, 17.9% volt. A teljes lakosságot vizsgálva a műsort 734 ezren nézték. 

Az Exatlon Hungary után látható Legyen ön is milliomos! hatalmas sikerrel nyitott a TV2-n. A kultikus vetélkedő műsorvezetői székében ezúttal Gundel Takács Gábor foglal helyet. A kvízmesterre és játékosaira a 18-59 éves tévénézők 16.6%-a volt kíváncsi, amivel a műsor magasan megelőzte a konkurens csatornán futó Barátok köztöt (18-59 - 12.6%) és Éjjel-nappal Budapestet (18-59 - 8.5%).

Összességében elmondható, hogy a két formátum megtalálta a közönségét és kiemelkedő számokat hozott a TV2-nek, amivel a csatorna az év második napján főműsoridőben és teljes napon is piacvezető lett. (TV2 vs RTL Klub főműsoridő, 18-59 évesek: 14.3% - 13,8%, teljes nap 9.8% - 8,9%)

Forrás: Nielsen közönségmérés, valósidejű nézettségi adatok alapján, Főműsoridő: 18-23h

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.