Alapjaiban alakítja át értékesítési modelljét a Volkswagen – Európában 2020-tól indul az új rendszer.
Hajtóereje a Volkswagen modellpalettáját jellemző mind szélesebb körű digitalizáció és konnektivitás. Az autógyártó ügyfelei 2020-tól személyes azonosítószámukkal már egy teljes egészében hálózatba kapcsolt mobilitási világ középpontjában állhatnak, amelyet az autóvásárlástól kezdődően a nap minden órájában személyre szóló ügyféltámogatás jellemez.
Az autó rendszerei például a mobiltelefon-hálózaton keresztül vezeték nélküli (Over the Air) szoftverfrissítésekkel lesznek aktualizálhatók, a jármű pedig az úgynevezett előretekintő karbantartás alkalmazáson (Predictive Maintenance App) keresztül előre jelezheti a márkakereskedő felé, hogy esedékes a következő szervizlátogatás. A Volkswagen We digitális ökoszisztémájából – mint a We Park, a We Deliver vagy a We Connect – ugyancsak számos ajánlat válik lehívhatóvá, de mindezeken túl az ügyfelek saját autóikon jóval túlmutató szolgáltatásokat is igénybe vehetnek, például a We Share, a Volkswagen tervezett autómegosztó kínálata formájában.
A Volkswagen a márkakereskedőivel közös internetplatformot fejleszt, amely egészen a szerződéskötésig a teljes értékesítési folyamat lebonyolítását lehetővé teszi, beleértve a pénzügyi finanszírozást, a fizetést és akár a használt jármű beszámítását is. Az ügyfelek a márka teljes modellpalettájáról válogathatnak majd, online bonyolítva le a vásárlást a kívánt márkakereskedővel.
Aki továbbra is a személyes kapcsolatot részesíti előnyben, különböző kapcsolattartó pontok
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.