Munkavállalóként reklámmal és grafikával foglalkozott. De mindig is bosszantotta a társadalomban meglévő közöny és előítélet, főleg a hajléktalanokkal szemben. Annyira viszont nem, hogy tegyen is érte valamit. Úgy gondolta, majd mások megoldják. Végül 2008-ban szenteste minden megváltozott.
– Gondolkodtunk a barátommal, mit csináljunk este. Végül úgy döntöttünk, ajándékot viszünk a rászorulóknak – kezdte Zoli. – A világ legtermészetesebb dolgának éreztem akkor, hogy odamegyek egy idegenhez és adok neki valamit, amire szüksége van.
2011-ben megalapította a Bike Maffia Egyesületet, hogy még többet tudjon segíteni a rászorulókon, ehhez fel kellett adnia a jól fizető állását. Az elmúlt években nagyot nőtt az egyesület. Sok új projektet indítottak útjára a tagok. Most is több ötlet van a Bike Maffia tarsolyában.
Egyik egy igen összetett, sok szervezést igénylő kihívás, amit vendéglátósoknak és kiskereskedőknek írtak ki. Lényege, hogy reklámért cserébe leakciózza egy, de maximum öt termékét a cég. Egy hamburgeres esetében ez azt jelenti, hogy ha mondjuk a menü ára 1400 forint, kiírják rá az „akciót”, az ár nem változik, de az összegből 300 forint adománygyűjtésre lesz félretéve. Hó végén pedig a BBM segítségével eldöntik, melyik szervezet számára ajánlják fel a pénzt. Nemsokára kávézót is nyitnak, hogy önfenntartók lehessenek.
A neve „Másik szoba” lesz. Ám céljaik mit sem változtak. Még mindig a fiataloknak szeretnének lehetőséget teremteni, hogy megismerkedhessenek a nélkülöző réteggel is. Megtanuljanak érzékenyek lenni mások problémája iránt, kipróbálhassák, milyen önzetlenül adni. – A közösségre vagyok a legbüszkébb, és hogy tettekkel igazoljuk a munkánkat. Nem csak dumálunk, hanem cselekszünk – mondta.
Tíz évvel ezelőtt egy egyszerű gesztus és az, amit kiváltott Havasi Zoltánból, hozzájárult ahhoz, hogy létrejöjjön a Bike Maffia Egyesület, aminek a tagjai segítő munkájukkal igyekeznek a fiataloknak megmutatni, milyen is a világ. Miközben jót tesznek másokkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.