Kínos: Szőrrel együtt érkezett az epilátor

Kínos: Szőrrel együtt érkezett az epilátor

kínos
PUBLIKÁLÁS: 2018. április 23. 11:30
Bors

Igencsak meglepődött a hölgy, amikor az eMagon rendelt szőrtelenítő eszközt készhez kapta. Miután postázták neki az epilátort, tüzetesen megvizsgálta az újszerűnek tűnő eszközt. Amikor viszont le­vette róla a fejet, ki­sebb-nagyobb fekete szőrszálak hullottak ki a szőrtelenítőből.

– Gondolom, olyan termék lehetett, amit valaki más már visszaküldött. Értem én, hogy újra el kell adni, de ilyen formában, teljes áron? – háborgott a vásárló a Tékozló Homár fo­gyasz­tó­vé­delmi blognak küldött üzenetében.

Az eMAG honlapján valóban szerepel, hogy 30 napig visszaküldhetők a megrendelt termékek, ha a vásárló nincs vele megelégedve. Ezeket a web­shop aztán újracsomagolja, de – ígér­etük szerint – csak alapos tisztítási procedúra után.

A Bors megkereste a céget, de nem válaszoltak kérdéseinkre. A Tékozló Homárnak viszont el­mondták: tudnak az esetről, aminek kezelése már folyamatban van, illetve hogy telefonon próbálták utolérni a szőrtelenítő megrendelőjét, akitől elnézést kértek a kellemetlenségért.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.