Megdöbbentő következtetésre jutott egy nők szexuális életét vizsgáló felmérés: igencsak előkelő helyen végzett ugyanis a szexjátékok közt egy olyan cég, amely az élet egész más területén igyekszik hasznossá tenni magát. Egész konkrétan a Nokiáról van szó: az Agents of Ishq száz indiai nőt érintő felméréséből kiderült ugyanis, hogy az ázsiai országban előszeretettel használják a cég régebbi modelljeit az erős vibrációs funkciója miatt.
A jelenség egyébként többek közt annak is köszönhető lehet, hogy Indiában a szexjátékszerek nehezebben hozzáférhetőek, így a háziasszonyok a kreativitásukra vannak hagyatva...
A megkérdezettek 54 százaléka válaszolt úgy, hogy valamilyen “házitáji” eszközt használ, ha önmaga kényeztetéséről van szó. 13 százalék a párnára esküszik, minden tizedik nőnél pedig a zöldségek is szóba jönnek. Itt a legjellemzőbb választás a répa - írja a Daily Star. A lap egyébként megkereste az eredmény kapcsán a finn telefonos céget is, ám ők sajnos nem reagáltak, így sajnos nem tudjuk, sikerként könyvelik-e el régi mobiljaik második reneszánszát szexjátékszerként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.