Nagy felháborodást okozott Nagy-Britanniában a McDonald’s új reklámja, amely arról szól, hogy egy fiatal fiú elhunyt édesapja dolgait nézi át, majd anyját is megkérdezi, milyen volt. Rájön, semmi hasonlóság köztük.
Vagyis azt hiszi, egészen addig, míg ki nem derül, mind a kettejük kedvence a gyorsétterem halas szendvicse.
A reklám tévés bemutatója után rengetegen keresték fel a reklámfelügyeleti hatóságot, de több szervezet is felháborodott.
A McDonald’s szóvivője elnézést kért azoktól, akiket esetleg megbántottak a reklámmal, de ennek ellenére nem tervezik visszavonni a reklámot.
(via 444)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.