Fiat 522L Torpedo (cabrio)
Értéke: 45 millió forint
A hat méter hosszú autót 1933-ban két országban gyártották. Az alvázat Torinóban, a karosszériát Amszterdamban. A kabrióból mindössze hét darab készült, és mára csak ez az egy maradt meg. Különleges felszereltségéhez tartozik az időmérő óra, a vízhőfokmérő, a kihajtható hátsó lábtartó. A favázas karosszéria 90 százalékban még eredeti.
Fiat 510 Touring
Értéke: 100 millió forint
1925-ben Torinóban készült hathengeres 3500 köbcentis motorral. Kurblival indítható. A súlya 1980 kiló. A Fiathoz képest a méretei szokatlanul nagyok, ennek oka, hogy az ausztrál piacra szánták. – Normális ember ilyet nem vesz, több időt igényel, mint egy feleség – mondta a tulajdonos Németh József. – Tizenöt éve Csehországban vettük romként, semmi pénzért nem adnám el.
Wolseley Nice 'Eustace Watkins tourer'
Értéke: 50 millió forint
1935-ben gyártották Angliában. Egyedi megrendelésre, mindössze 45 darab készült belőle. A kor csúcstechnológiájának számított a hidraulikus dobfékkel. A nyilvántartás alapján csak kettő maradt fenn belőle. A másik Angliában van.
Indian Power plus
Értéke: 20 millió forint
1913-ban készült. Ilyennel jártak Amerikában a rendőrök is. Elöl-hátul is rugózik és V2-es motor van benne. 60 kilométeres sebességgel megy, és a magyar tulajdonosa ma is jár vele.
VW Karmann Ghia Typ 14
Értéke: 20 millió forint
1957-ben került le a szalagról a németországi Osnabrückben. Négy sebességes, húsz másodperc alatt éri el a 100 kilométeres sebességet. A példány különlegessége, hogy Kaliforniából került a magyar tulajdonosához. A mai napig használják, és tökéletesen működik.
Volga
Értéke: 10 millió forint
Nagyon ritkán fordul elő, hogy három különböző típusú Volgát egyszerre sikerül kiállítani. Most az M2-es típusból az egyes a kettes és a hármas széria is itt van. A tajgára tervezték őket, mínusz 30 fokban is beindulnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.