Már több kutatás is kimutatta, hogy létezik az úgynevezett “idős illat” - ugyanis az emberek meg tudják különböztetni, mely testszag mely életkorhoz tartozik - sőt, a japánoknak külön szavuk is van erre (Kareishu). Pont ezért nem is oly meglepő, hogy épp Japánban fejlesztettek ki egy olyan kozmetikumcsaládot, ami semlegesíti ezt a (sokak által kellemetlennek titulált) illatot. A parfümök egész konkrétan a korosabb emberek testszagát meghatározó 2-noneal nevű aldehidet semlegesítik, így fejtik ki hatásukat - írja a New York Daily News.
Hogy mekkora lesz a kereslet a Shiseido Csoport új termékeire? Ez még a jövő zenéje...
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.