Nem is a vevő hibázott, mégis ő itta meg a levét karácsonykor

Nem is a vevő hibázott, mégis ő itta meg a levét karácsonykor

Budapest
PUBLIKÁLÁS: 2017. január 05. 09:30
Fr. Zs.

Megkeserítette egy család karácsonyát egy fővárosi legóüzlet. Egy panaszos vásárló nemcsak hiányosan kapta meg a kért terméket, de az üzletvezető nem óhajtott megoldást találni a problémára.

Egy WALL-E takarítórobotot vett egy édesanya a boltban. Ahhoz, hogy ez valóban motorizált robotként működjön, még hat, külön megvásárolandó kiegészítőre van szükség. Például elemre és távirányítóra. Az üzletben az eladók mutattak egy listát, hogy a „hozzávalókat” egyesével kell összeszedni a raktárból. Ezt készséggel meg is tették a vásárlónak, aki elégedetten távozott.

Otthon, a csomagok kibontásakor kiderült: a távirányító hiányzik, helyette egy másik tartozékból kaptak kettőt. A kis zacskók ugyanis, amik a kiegészítőket tartalmazzák, teljesen ugyanúgy néznek ki, csak a rajtuk lévő cikkszám különbözik. Ráadásul amiből kettőt kaptak, még drágább is volt, mint a távirányító, így a végösszeg kétezer forinttal lett több, mint kellett volna.

Az édesanya a blokkal együtt megkereste az üzletet. Ott közölték vele: a szabályzat szerint nem vehetnek és cserélhetnek vissza megbontott terméket, ám az ő panasza jogosnak tűnik. Ugyanakkor az ügyben csak az üzletvezető dönthet. Tanácsukra még szenteste napján vett egy távirányítót, hogy a gyereket ne érje csalódás. A felesleges tartozékot becserélik vagy a törzsvásárlói kártyájára visszautalják a pénzt – ígérték. Ám az üzletvezető az ünnepek után azzal hívta vissza az asszonyt, hogy nem áll módjukban visszavenni a terméket, és a pénzére is hiába vár.

Csakhogy az egész kálváriát nyilvánosságra hozták a Tékozló Homár internetes blogon, ami úgy tűnik, hatásosnak bizonyult. A panaszos ugyanis – mit tesz isten? – tegnap kedvező értesítést kapott: a felesleges tartozékot kicserélik a szükséges alkatrészre, és a különbözetet készpénzben visszafizetik.

Meghackelt laptop

Egy férfi egy éve vásárolt egy márkás laptopot, és a közelmúltban, amikor elvitte egy márkaszervizbe, kiderült, hogy számos alkatrész hiányzik a belsejéből. Van viszont benne olyan csavar, amit nem is használnak az adott típus összeszereléséhez. A nemzetközi ügyfélszolgálat küldött neki egy jelentést, hogy milyen alkatrészek hiányoznak, ami miatt a garancia nem érvényes, mert nyilvánvaló, hogy a laptopot valakik szétszedték. Az üzlettel, ahol vásárolt, azóta is hiába hadakozik a vevő.­­­

Csípős

Az ilyen mentalitás hosszú távon biztos nem kifizetődő. Egy törzsvásárlót lehet elveszíteni egyszeri kétezer forint pluszért. Megéri? Frank Zsófia
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.