Aktuális

Nem is a vevő hibázott, mégis ő itta meg a levét karácsonykor

Fr. Zs.

2017. január 5. csütörtök 09:30

Forrás: Youtube

Megkeserítette egy család karácsonyát egy fővárosi legóüzlet. Egy panaszos vásárló nemcsak hiányosan kapta meg a kért terméket, de az üzletvezető nem óhajtott megoldást találni a problémára.

Egy WALL-E takarítórobotot vett egy édesanya a boltban. Ahhoz, hogy ez valóban motorizált robotként működjön, még hat, külön megvásárolandó kiegészítőre van szükség. Például elemre és távirányítóra. Az üzletben az eladók mutattak egy listát, hogy a „hozzávalókat” egyesével kell összeszedni a raktárból. Ezt készséggel meg is tették a vásárlónak, aki elégedetten távozott.

Otthon, a csomagok kibontásakor kiderült: a távirányító hiányzik, helyette egy másik tartozékból kaptak kettőt. A kis zacskók ugyanis, amik a kiegészítőket tartalmazzák, teljesen ugyanúgy néznek ki, csak a rajtuk lévő cikkszám különbözik. Ráadásul amiből kettőt kaptak, még drágább is volt, mint a távirányító, így a végösszeg kétezer forinttal lett több, mint kellett volna.

Az édesanya a blokkal együtt megkereste az üzletet. Ott közölték vele: a szabályzat szerint nem vehetnek és cserélhetnek vissza megbontott terméket, ám az ő panasza jogosnak tűnik. Ugyanakkor az ügyben csak az üzletvezető dönthet. Tanácsukra még szenteste napján vett egy távirányítót, hogy a gyereket ne érje csalódás. A felesleges tartozékot becserélik vagy a törzsvásárlói kártyájára visszautalják a pénzt – ígérték. Ám az üzletvezető az ünnepek után azzal hívta vissza az asszonyt, hogy nem áll módjukban visszavenni a terméket, és a pénzére is hiába vár.

Csakhogy az egész kálváriát nyilvánosságra hozták a Tékozló Homár internetes blogon, ami úgy tűnik, hatásosnak bizonyult. A panaszos ugyanis – mit tesz isten? – tegnap kedvező értesítést kapott: a felesleges tartozékot kicserélik a szükséges alkatrészre, és a különbözetet készpénzben visszafizetik.

Meghackelt laptop

Egy férfi egy éve vásárolt egy márkás laptopot, és a közelmúltban, amikor elvitte egy márkaszervizbe, kiderült, hogy számos alkatrész hiányzik a belsejéből. Van viszont benne olyan csavar, amit nem is használnak az adott típus összeszereléséhez. A nemzetközi ügyfélszolgálat küldött neki egy jelentést, hogy milyen alkatrészek hiányoznak, ami miatt a garancia nem érvényes, mert nyilvánvaló, hogy a laptopot valakik szétszedték. Az üzlettel, ahol vásárolt, azóta is hiába hadakozik a vevő.­­­

Csípős

Az ilyen mentalitás hosszú távon biztos nem kifizetődő. Egy törzsvásárlót lehet elveszíteni egyszeri kétezer forint pluszért. Megéri? Frank Zsófia

További cikkek

Covid

Müller Cecília: Tízből kilenc megbetegedést már az omikron variáns okoz - videó

Stop

Ennek a 4 intézkedésnek nagyon sok magyar fog örülni

Ez is érdekelhet

origo.hu

Nagyon ritka, százmilliókat érő autókincset találtak egy elhagyatott pajtában

she.life.hu

Nem a kötődéstől félek, hanem attól: visszaélsz vele!

hirtv.hu

"Véreb módjára jártuk az utcákat" +VIDEÓK

kisalfold.hu

Hónapok óta nem alszik, hetek óta kórházban van Rúzsa Magdi

origo.hu

Tudja-e, melyik állatnak van a leghosszabb karja?

nemzetisport.hu

PSG: párizsi balszerencse – Messi visszatért, Mbappé megsérült

vg.hu

Perre készül az Omega gitárosa

life.hu

Áll a bál a Megasztár háza táján: "Oláh Ibolya nem mond igazat” - állítja az egykori zsűritag

origo.hu

Kimentek a 26 éves Opel Astrával az autópályára, a sofőr se hitte el, mennyivel tudott menni - videó

life.hu

Sebestyén Balázs markáns véleményt fogalmazott meg Kulcsár Edináról: "Azt se tudja, merre van arccal előre"

origo.hu

Nem mindennapi hagyomány az ortodox vízkereszt ünnepe