A gép a London–Gatwick repülőtérről Belfastbe indult volna, amikor kialakult a verbális adok-kapok. Dan Lobb brit tévés műsorvezető is ott volt a gépen, úgyhogy élőben közvetítette a történéseket Twitter-oldalán. Lobb arról írt, hogy a gépen rengeteg gyerek és több csecsemő is tartózkodott, ami egy szörnyű szituációt eredményezett. A gép kapitánya megpróbálta a tőle telhető legtöbbet megtenni – ingyen vizet ajánlott fel, a gép hátuljából előrehívta az utasokat, mert ott hűvösebb volt –, de ekkor már mindenki nagyon idegessé vált.
The @easyJet captain is explaining why we're being delayed! This is unreal. 2 crew members being offloaded!! pic.twitter.com/59oNzv3uHV
— Dan Lobb (@danlobb) 2016. augusztus 24.
„Csak mert két légikisérő nem jön ki egymással, az egész easyJet-járat késik! Hihetetlen!” – írta Lobb. a kapitány mondta el azt is, a vita azért alakult ki, mert a légikísérők nem tudták eldönteni, ki vegye ki az utasok vizét a csomagolásból.
Because a couple crew members don't get on, the whole @easyJet flight has been delayed!! Unbelievable.
— Dan Lobb (@danlobb) 2016. augusztus 24.
A gép már a kifutón volt a vita kippattanásakor, amikor visszafordult a hídhoz. Ott előbb csak egyik, majd a másik vitázót is leküldték, a megmaradt három stewardesst pedig a pilótafülkébe hívták megbeszélésre. Ekkor azonban még nem indulhatott el a gép, mert nem volt teljes a legénység, várniuk kellett két új légikisérőre, akik helyettesítették a vitázókat.
A vita egy 90 peces késést jelentett végül az egyébként mindössze 60-80 percen keresztül tartó útra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.