A britek 2005 óta készítik azt a sorozatot, amely Japánból indult, és ahol az emberek a remek üzleti terveiknek befektetőket tudnak szerezni, így megvalósulhat az álmuk. A mostani angol széria győztese a 15 éves Arminder Singh Dhillon lett, aki a Boot Buddy-t találta ki - 11 évesen - , amellyel egy sportcipőt pár perc alatt tisztává lehet varázsolni. A terméket már meg lehet venni, 15 fontért - 5800 forintért - az interneten, és a győzelemnek hála a srác olyan tőkeinjekciót kapott, hogy terjeszkedni tud és akár képes is lesz megélni belőle a jövőben.
"Leírhatatlan élmény látni, hogy az ötleted nemcsak megvalósul, de még komoly üzletemberek is támogatják” - mondta Arminder Singh Dhillon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.