A vezetőfülkék elbontása miatt a fülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés eltűnt, így többen is férnek fel a vonatra.
A vezetőpult és az azon található kezelőszervek megmaradtak ugyan, de egy zárható fedél takarja őket. A vonatokat folyamatosan szabadítják mega vezetőfülkéktől, várhatóan az év végéig az utolsó vezetőfülke nélküli szerelvény is forgalomba áll majd.
Szakemberek, illetve a nemzetközi tapasztalatok szerint az automata üzemmód – többek között az emberi mulasztás lehetőségének kizárásával – lényegesen biztonságosabb a hagyományos vonatvezérlésnél - közölte a BKV Zrt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.