A kísérlet során egy képzett pilóta agyi elektromos jeleit vizsgálták. Az adatokat alapján elektródákkal stimulálták újoncok agyát (egy sapkát helyeztek a fejükre), akik 33 százalékkal jobban teljesítettek a repülési szimulátorban, mint a kontrollcsoport tagjai, akik nem kaptak „információáttöltést”.
A kísérlet azért is számít hátborzongatóan eredményesnek, mert a repülővezetéshez mind motorikus képességek, mind kognitív ismeretek szükségesek. Dr. Matthews szerint a jövőben könnyűszerrel tanulhatunk idegen nyelveket a módszer segítségével, de az autóvezetés elsajátításához sem lesz szükségünk hónapokra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.