A csomagolás hátoldalára feltett a gyártó egy okostelefonnal leolvasható QR-kódot, aminek elméletileg a Heinz weboldalára kellett volna vezetnie, ahol ki-ki személyre szabott címkét rendelhet a flakonjára. Ám a kód beszkennelése azzal járt, hogy a fiatalember okostelefonján egy pornóoldal töltődött be.
A vásárló a Facebookon írt a gyártónak – adta hírül a Bild –, és a Heinz válaszából kiderült, hogy a kérdéses flakon egy régi csomagolás egyik utolsó darabja, már nem forgalmazzák a kódos változatot. A cég a fenti címkés reklámakcióhoz 2012 és 2014 között foglalta be a weboldalt, amihez a QR-kód vezet, és azt már „bezárták”. A kódot pedig azóta újra felhasználták: ezek szerint összekötötték egy pornóoldallal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.