Aktuális

Négyszeresére növelte a kandalló a csatorna nézettségét

F. Zs.

Létrehozva: 2014.12.20.

Nem tudni, hogy eredetileg kinek a fejéből pattant ki az ötletszikra, hogy az épp aktuális évszaknak megfelelő élőkép menjen egész nap egy csatornán, de a tévészolgáltatók hálásak lehetnek érte, az biztos.

Az elmúlt hónapokban többen kapcsolnak arra az adóra, ahol egy kandalló meleg tüze lobog, mint egy átlagos filmre. Az évszaknak megfelelő, mozgó hangulatkép nézettségi csúcsokat dönt.

A kandalló az OzoneNetwork csatorna nézettségét például a négyszeresére emelte az elmúlt évben. De nem ők az egyedüli szolgáltatók, akik csomagjukban értékesítik az „otthon melegét”.

A UPC-nél nagyon elégedettek a nézettséggel.

– Nagyon örülünk, ha tetszik ez a kezdeményezésünk. Tavaly eredetileg csak karácsony és év vége közötti időszakra terveztük bevezetni a kandallóban folyamatosan pattogó tűz képét, egyfajta ünnepi kedvességként az ügyfeleinknek, de olyan sok pozitív visszajelzés érkezett az ügyfélszolgálatunkra, hogy végül meghosszabbítottuk ezt az időszakot – mondta Szűcs László kommunikációs igazgató.

A Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága is sikerekről számolt be.

– A Kandalló csatorna a Telekom és tartalomszolgáltató leányvállalata, az Origo közös újítása. Az ötlet külföldi példák és az Origo saját csatornája, az OzoneNetwork tavalyi, karácsonyi dalokat sugárzó műsora alapján született meg. A kandalló eredetije egyébként a pesti belvárosban, nem messze a Kossuth tértől, egy penthouse lakás tetőteraszán éli mindennapjait. 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek