Becsapták a fogyasztókat az Update reklámok?

Schobert Norbert
PUBLIKÁLÁS: 2014. december 04. 12:10
15 millió forintos bírságot kapott az a cég, amely Schobert Norbiék termékeit reklámozta. Az ítélet szerint megtévesztették a vásárlókat.
Bors

A Gazdasági Versenyhivatal 15 millió forintra bírságolta a Foodorgany Kft.-t, mert az közel két éven keresztül valótlan állításokkal népszerűsítette az Update termékeket. A Versenyhivatal indoklása szerint a cég valótlanul állította a Schobert Norbi és Rubint Réka nevéhez köthető termékekről, hogy betegséget megelőző vagy azt kezelő hatásuk lenne, valótlan állításokat tett az Update termékek összetételével és piacvezető mivoltával kapcsolatban - írja az MTI.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.