Aktuális

Becsapták a fogyasztókat az Update reklámok?

Bors

Létrehozva: 2014.12.04.

15 millió forintos bírságot kapott az a cég, amely Schobert Norbiék termékeit reklámozta. Az ítélet szerint megtévesztették a vásárlókat.

A Gazdasági Versenyhivatal 15 millió forintra bírságolta a Foodorgany Kft.-t, mert az közel két éven keresztül valótlan állításokkal népszerűsítette az Update termékeket. A Versenyhivatal indoklása szerint a cég valótlanul állította a Schobert Norbi és Rubint Réka nevéhez köthető termékekről, hogy betegséget megelőző vagy azt kezelő hatásuk lenne, valótlan állításokat tett az Update termékek összetételével és piacvezető mivoltával kapcsolatban - írja az MTI.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek