Nem a számítástechnikai cikkek és nem is az okostelefonok iránt érdeklődnek a legtöbben az internetes apróhirdetési oldalakon. Bármilyen megdöbbentő: a sláger a motor, a bicikli, a babakocsi és a traktor. Ezt mutatta ki a jofogas.hu tavalyi kínálatról készült elemzése.
Bár maga a motorgyár rég megszűnt, közel ötmillió kereséssel uralta a ranglistát a 80-as, 90-es évek slágermotorja, a német Simson. Több mint kétszer annyian érdeklődtek iránta, mint például a BMW iránt, ami az autómárkák között vezeti a versenyt. Négymillió kereséssel a kerékpár a második, de csak egy hajszállal előzi meg a babakocsit.
Ez érthető is, hiszen használtan jóval olcsóbban lehet ezekhez hozzájutni. Az azonban a szakértőket is meglepte, mennyire kelendőek a mezőgazdasági termékek. Az MTZ traktor kaparintotta meg a negyedik helyet, és nem csak a kereslet, a kínálat is hatalmas belőle. A tizedik legkeresettebb szó a ló volt.