Az üzlet vezetői a nyers és érzéki szexualitásra akarják így felhívni a figyelmet, így a kirakat elôtt senki nem tud elmenni.
Az American Apparel divatcég marketingfogásként dús szeméremszőrzettel rendelkező próbababákat pakolt ki a New York-i East Houston utcában található üzletébe. A Huffington Post utánajárt az esetnek, és az egyik bolt munkatársát faggatta a reklámakció eredményeiről.
– Csütörtök hajnali háromkor raktuk ki a szőrös babát. Ezzel a valódi, nyers és érzéki szexualitást szerettük volna kifejezni, és egyúttal persze felhívni a figyelmet a boltunkra. Szinte özönlöttek a vevők, és mindenki a próbababákat fotózgatta – nyilatkozta az alkalmazott.
Az American Apparel már egy 2011-es hirdetésében is egy bozontos szőrzetet villantó fehérneműs hölggyel reklámozott, de a legdurvább megmozdulásuk az volt, amikor egy menstruáló vaginát ábrázoló pólót dobtak a piacra.