Aktuális

Gondolta? Nagy siker a fanszőrös próbababa

Bors

Létrehozva: 2014.01.18.

Az üzlet vezetői a nyers és érzéki szexualitásra akarják így felhívni a figyelmet, így a kirakat elôtt senki nem tud elmenni.

Az American Apparel divatcég marketingfogásként dús szeméremszőrzettel rendelkező próbababákat pakolt ki a New York-i East Houston utcában található üzletébe. A Huffington Post utánajárt az esetnek, és az egyik bolt munkatársát faggatta a reklámakció eredményeiről.

– Csütörtök hajnali háromkor raktuk ki a szőrös babát. Ezzel a valódi, nyers és érzéki szexualitást szerettük volna kifejezni, és egyúttal persze felhívni a figyelmet a boltunkra. Szinte özönlöttek a vevők, és mindenki a próbababákat fotózgatta – nyilatkozta az alkalmazott.

Az American Apparel már egy 2011-es hirdetésében is egy bozontos szőrzetet villantó fehérneműs hölggyel reklámozott, de a legdurvább megmozdulásuk az volt, amikor egy menstruáló vaginát ábrázoló pólót dobtak a piacra. 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek