Mivel fix tarifával dolgoznak a budapesti taxitársaságok, mindent bevetnek, hogy magukhoz csábítsák az utasokat. Kilencszázezer forintos plasztikai műtét, kétszemélyes vacsora, koktél, masszázs és vízipipázás…
Az egységes fővárosi taxitarifa gátat vetett az árversenynek, ám a leleményes társaságok megtalálták a módját, miképp nyerhetnek új utasokat: akciókkal. A kínálat egyik legkomolyabb és egyben legmeghökkentőbb nyereménye egy közel egymilliós mellplasztika.
– Nem akartunk olyan megszokott ajándékokat kisorsolni, mint a plazmatévé, a tablet, az utazás vagy a mobiltelefon. A 900 ezer forint értékű, mellplasztikára vagy számos más szépészeti beavatkozásra is fordítható utalvány rendesen megosztotta az embereket. Az elképzelés bejött, beszélnek rólunk, az új megrendelőink száma nőtt, ráadásul januárban, amikor nagyon pang a taxipiac – mondja Reif Zoltán, a Taxi4 értékesítési vezetője.
Domokos Tibor, a Max Taxi egyik igazgatója szerint szükség van akciókra: – Heti 13-féle nyereménnyel, például kétszemélyes vacsorával, masszázzsal, illetve bárbelépővel kedveskedünk azoknak a szerencsés utasainknak, akik telefonon hívnak tőlünk kocsit, de vízipipázást is nyerhetnek. Sajnos még ezek a nyeremények sem mentik meg a januári forgalmat.
Nem mindenki gondolkodik ajándékokban, nyereményekben. – Mi a gyors, pontos szolgáltatásban és a kiemelt minőségben hiszünk, s a számok minket igazolnak – így Vízy András, a Főtaxi szóvivője.