Elképesztő megfigyelést tett a magyar apróhirdetési oldal

apróhirdetés
PUBLIKÁLÁS: 2013. december 18. 12:00
Rengetegen fotózzák le tévéjüket és töltik fel az egyik apróhirdetési portálra úgy, hogy közben megy az adás. A képernyők elemzéséből kiderült: a legtöbben rajzfilmet és mulatós zenét néznek.
Bors

Egyedi módon készített felmérést a tévénézők szokásairól a jofogas.hu. Az internetes hirdetési portál munkatársai azt vizsgálták meg, milyen műsor ment, amikor az eladó tévét lefotózták. Kiderült, hogy a Muzsika és a Nóta TV veri a legtöbb közéleti és sportcsatornát. A Házibuli Attilával például többször is feltűnik a tévéket kínáló hirdetésekben. A mulatós zene mellett a rajzfilmek a leggyakoribbak.

– Nem véletlen, hogy az emberek ilyen sok rajzfilmet és mulatós zenét néznek – vélekedik Nótár Mary, aki nagyon örül a mulatós zene népszerűségének. – A felgyorsult, agyonhajszolt élet, a mindennapi gondok miatt egyre többen szeretnének kiszakadni egy időre a valóságból, feledni a gondokat.

A szociológus egyetért vele. – A popzenére vagy egy filmre is sokkal jobban oda kell figyelni, mint ezekre a műfajokra. Az emberek nem akarnak gondolkozni, amikor a tévé elé ülnek, csak önfeledten szórakozni – magyarázza Szilágyi Gyula.

A tévéfotók 27 százalékán a két nagy kereskedelmi csatorna valamelyik műsora futott. Az év 49. hetében a legnépszerűbb műsor a nézettségi adatok alapján az X-Faktor, a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest, illetve a Tények, a Sztárban sztár, a Napló és az Édes élet volt. Vagyis a hírműsorokon kívül a szórakoztató műfajok és a sorozatok tarolnak. Ám valószínű, hogy háttértévézéshez sokan rajzfilmre vagy zenére kapcsolnak.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.