Nem kívánt reklámot csinált magának az a dél-kaliforniai üzlet, akik "fikció" címkével látták el az egyik üzletükben kapható Bibliát - írja az American Daily News.
Ahogy az ilyenkor lenni szokott, a félrecímkézett könyvből gyorsan botrány lett, mert egy lelkész rábukkant, lefotózta, innentől pedig már egyenes út vezetett egy jó kis megjelenéshez a Los Angeles Timesban.
Fotó: Caleb Kaltenbach
A cég így nem győzött bocsánatot kérni, bár a felelősséget a forgalmazóra hárították, aki szerintük a kiadás minimális százalékánál vétette el ezt a hibát. A kiadás többi részét már nem ezzel a felirattal vehetik kezükbe az olvasók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.