A Renault évtizedek óta híve az egyterű modelleknek. Úgy tűnik azonban, a divat újításokat követel a franciáktól is, és így a Renault is kezdi magát bevenni a szabadidőautók terepjárós megjelenésű világába. Ezt erősíti meg a közelmúltban napvilágot látott hír, mely szerint a legendás Espace utódja is szabadidő-autós jelleggel érkezik majd jövőre.
A franciák számos apró ötlettel álltak elő, melyek vidámabbá, barátságosabbá teszik az új szabadidőautót, amellett, hogy a kategóriának megfelelő emeltebb vezetési pozíciót vagy éppen terepes megjelenést is remekül oldották meg a Capture esetében. Így a Capture belső terét könnyedén alakíthatja a vásárló, hiszen az üléshuzat cipzárral levehető és cserélhető. Hasonlóan saját ízlés szerint változtathatóak a karosszéria színei, eltérő tető vagy tükörházszínek rendelhetők, mindezt meg lehet bolondítani néhány matricával is.
A legnagyobb meglepetés a teszt során az autó indítása után ért. A kis 1,2 literes, benzines turbómotor olyan hangon pörgött fel, mintha egy V6-os motor húzódna meg a motortérben. A titok egyszerű: a középkonzolon található érintőképernyős navigációs médiarendszeren megválaszthatjuk, milyen motorhangot szeretnénk autónkban.
Természetesen az egész ki is kapcsolható, de élvezetes szórakozás gyermekek és felnőttek számára is a V6 Clio vagy éppen Wall-E űrrepülőjének hangján suhanni, melyet a képernyőn kiválaszthatunk, és az autó hangszóróin szólalnak meg. Ötletes megoldás, hogy a hátsó üléssor hosszirányban mozgatható, így szükség esetén a csomagtér mérete egyetlen mozdulattal növelhető.
A Capture divatos megjelenéséhez jópofa megoldásaihoz és korszerű motorjaihoz igyekezett megfelelő árat is faragni: a belépő benzines modell alapára éppen csak átlépi a négymilliós határt, de a szerkesztőségben járt 1,2-es, turbós automataváltós sem éri el az ötmilliót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.