Aktuális

Űrrepülő motorhangja szól a kisautóban

Bors

Létrehozva: 2013.08.18.

Divatos kategória manapság a városi szabadidőautók legkisebb méretosztálya, ahol a közelmúltban több gyártó is új termékekkel nevezett. Vajon a cliós eredetű Capture megállja a helyét a versenyben?

A Renault évtizedek óta híve az egyterű modelleknek. Úgy tűnik azonban, a divat újításokat követel a franciáktól is, és így a Renault is kezdi magát bevenni a szabadidőautók terepjárós megjelenésű világába. Ezt erősíti meg a közelmúltban napvilágot látott hír, mely szerint a legendás Espace utódja is szabadidő-autós jelleggel érkezik majd jövőre.

A franciák számos apró ötlettel álltak elő, melyek vidámabbá, barátságosabbá teszik az új szabadidőautót, amellett, hogy a kategóriának megfelelő emeltebb vezetési pozíciót vagy éppen terepes megjelenést is remekül oldották meg a Capture esetében. Így a Capture belső terét könnyedén alakíthatja a vásárló, hiszen az üléshuzat cipzárral levehető és cserélhető. Hasonlóan saját ízlés szerint változtathatóak a karosszéria színei, eltérő tető vagy tükörházszínek rendelhetők, mindezt meg lehet bolondítani néhány matricával is.

A legnagyobb meglepetés a teszt során az autó indítása után ért. A kis 1,2 literes, benzines turbómotor olyan hangon pörgött fel, mintha egy V6-os motor húzódna meg a motortérben. A titok egyszerű: a középkonzolon található érintőképernyős navigációs médiarendszeren megválaszthatjuk, milyen motorhangot szeretnénk autónkban.

Természetesen az egész ki is kapcsolható, de élvezetes szórakozás gyermekek és felnőttek számára is a V6 Clio vagy éppen Wall-E űrrepülőjének hangján suhanni, melyet a képernyőn kiválaszthatunk, és az autó hangszóróin szólalnak meg. Ötletes megoldás, hogy a hátsó üléssor hosszirányban mozgatható, így szükség esetén a csomagtér mérete egyetlen mozdulattal növelhető.

A Capture divatos megjelenéséhez jópofa megoldásaihoz és korszerű motorjaihoz igyekezett megfelelő árat is faragni: a belépő benzines modell alapára éppen csak átlépi a négymilliós határt, de a szerkesztőségben járt 1,2-es, turbós automataváltós sem éri el az ötmilliót.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek