Tizenhárom meztelenül tekergő modellből „építették” meg a FIAT 500-as új modelljét egy internetes reklámkampányban. Az olasz művészek fekete és fehér festékkel dekorálták ki a kecses női testeket, majd a modellekből összeillesztették a sportos autót, a márka új reménységét.
A gyönyörű modellek Laokoón-csoportja vagányságot, eleganciát, megbízhatóságot és egyediséget sugároz, vagyis mindazt, amit a megbízó üzenni akart a leendő vásárlóknak.
A reklám egyelőre csak az interneten hódít, televízióban még nem adják. Nem csoda, mert a csupasz testek látványa miatt csak este tíz óra után vetíthetnék. A reklámcég számítása ennek ellenére bevált, mert az interneten futótűzként terjed a különleges hirdetés.
Ha figyelmesen nézzük, egy vörösre festett fej képében még a visszapillantó tükröt is kiszúrhatjuk a kompozícióban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.