Aktuális

A reklám lehet Szulák veszte

Létrehozva: 2012.07.15.

Az énekesnő főnyeremény a joghurtos cégnek, de úgy tudjuk, éppen ez lehet az akadálya, hogy legyőzze kolléganőit a tévés állásért vívott harcban.

Évekkel ezelőtt képtelenség volt úgy bekapcsolni a televíziót, hogy ne találkozzunk a fekete hangú énekesnővel. Andit különböző

beszélgetős és zenés show-műsorokban láthattuk, tévéműsorok sztárvendége volt, sőt még sorozatszerepet is kapott az Űrgammák című ifjúsági sci-fiben. A hazai hírességek közül ő volt az egyik legtöbbet foglalkoztatott.

Az ország egyik kedvence mégis eltűnt egy időre a közönség szeme elől, kislánya születését követően leginkább csak a színháznak és a családjának szentelte idejét.

Több mint egy éve viszont újra képernyőre került, igaz, nem szerepel a hivatalos műsor­újságban, hiszen egy hirdetés főszereplője lett. Ki ne találkozott volna már azzal a joghurtreklám-sorozattal, amiben Andi zöld pólóban hirdeti az egészséges táplálkozás egy formáját? Mint kiderült, a cég megfogta vele az isten lábát.

– Úgy láttuk, hogy korábban a fogyasztók távolinak, idegennek érezték maguktól a terméket, ezért szerettünk volna változtatni az imázson – mondta a vállalat képviselője a Borsnak.

Megtudtuk azt is: a gyártó felmérései szerint a 25-50 éves nők körében egyértelműen Szulák Andi volt a legismertebb, legszimpatikusabb, és pozitív kisugárzásúnak ítélt személyiség, akivel a vevők könnyen tudnak azonosulni. Ezért keresték meg őt. – Andi feltűnése új lendületet hozott a már­kának – tették hozzá.

Kende-Hofherr Krisztina, a művésznő menedzsere a hitelesség szerepét emeli ki: – Andrea – bár egy ideig nem volt képernyőn – meg tudta őrizni ismertségét és kiemelkedő népszerűségét.

Nagyon fontos, hogy hitelesnek tartják és szeretik az emberek. Ezt nem lehet mesterségesen felépíteni. Presztízs­értékű, ha valaki egy multina­cionális nagyvállalat arcává válik, hiszen ezeket a döntéseket komoly kutatások előzik meg.

Ám lehet, hogy Szulák Andrea nagy árat fizet a remek reklámszerződésért. Információink szerint ugyanis ő lehetne az ősszel induló The Voice – Magyarország hangja című zenei tehetségkutató egyik Mestere.

– Több szempontot is figyelembe veszünk a Mesterek kiválasztásánál, önmagában egy reklámszereplés nem lehet akadály – mondta Koltay Tamás, a TV2 szóvivője.

A kiszivárgott hírek szerint azonban az első meghallgatáson jól szerepelt énekesnőt nem segíti a joghurtos imázs, ráadásul számos híresség hajt még erre a szerződésre.

– Szulák Andi személyisége magával ragadó, ő egy igazi anyatigris típus. Jó a szövege, humoros, vitriolos, és ragyogó énekes – mondja az egyik bennfentes. – Mégis kétséges, hogy őt választják.

A tévé fejesei ugyanis úgy vélik, hogy most túl intenzíven van jelen a kép­ernyőn egy joghurtreklámmal. Hülyén nézne ki, hogy délutánonként ­élő­flórás italokkal traktál, este pedig megmondja, hogy ki a jobb énekes – magyarázza az informátor, de hozzáteszi: – Úgy tudom, nem döntöttek a csatornánál, Andi még versenyben van.
 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek