Aktuális

Akciós árukra kényszerít a csóróság

Létrehozva: 2011.10.20.

Megdöbbentő, hány hónapot vesztegetünk el az életünkből vásárlással: egy átlagos vásárló 1539 órát tölt el a boltokban való nézelődéssel. Legtüzetesebben a vécépapír árát vesszük szemügyre.

Jó a vevőcsali
Vajon miért olyan vonzó az, amit akciósan hirdetnek?
– A vásárlás döntés, és minden döntésnek van kockázata. Ha akcióban megvásárolok egyszerre mondjuk három tusfürdőt, akkor megspórolok további két döntési helyzetet – mondja Fazekas Ildikó, a Magyar Önszabályozó Reklámtestület elnöke. A szakember szerint a gyártónak mindez azért jó, mert otthon a polcomon már három flakon is van a márkából. Többet fürödni nem fogok, de így hosszabb ideig használom a termékeit. Közben lehet, hogy megszeretem, így újból ilyet fogok venni. Végül a kereskedőnek is üzlet minden akció, hiszen így tudja becsábítani az embereket a boltba. S ha már ott vannak, vásárolnak mást is.














H. Z.–Hu.–Zo.
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek