Pénzt és időt rabolnak azok a közműcégek, bankok és más szolgáltatók, amelyek call centerük hívásakor különféle gombok nyomogatására biztatják az érdeklődőket. A Bors tesztelte, mindez meddig tart.
Mennyibe kerül? Az idő pénz, de az eredmény nélküli hívások is forintokat varázsolnak ki az emberek zsebéből. A hazai mobilszolgáltatóknál 30-34 forintos percdíjakkal számolva 150-170 forintba kerül egy ötperces, ügyintézésnek tűnő gépihang-hallgatás, míg ugyanez vezetékes telefonnal nagyjából a felébe
Sz. Sz.–H. Z.
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.