Példatár
- A kampánynak csak akkor van értelme, ha információt juttat célba - vélekedik Kiszelly Zoltán. A politológust arra kértük, hogy emeljen ki egy rossz, illetve egy jó példát a rengetegből.
- Az Új Magyarország kiadvány nem kapcsolódik a mindennapokhoz, túl sok a makroszám, az átlagember aligha érti meg, miről van benne szó . A füzetnél hatásosabb a rádió vagy a tévéhirdetés.
Összeg: nettó 364 millió forint
+ A schengeni csatlakozással kapcsolatos kampány viszonylag elfogadható, hiszen felhívta az emberek figyelmét hasznos tudnivalókra.
Összeg: nettó 52 millió forint
8 hónap mérlege
Nagyobb reklámhadjáratok tavaly novembertől napjainkig
(forrás: MEH)
A médiaköltség bruttó 137.698.144 forint volt.
2, Schengeni csatlakozással kapcsolatos tájékoztatás
Médiaköltsége bruttó 62.327.653,- Ft.
3, www.tegyunkerte.hu (közigazgatás, oktatás)
A kampány bruttó 70.919.370,- Ft volt.
4, Felsőoktatás
A kampány médiaköltsége bruttó 93.848.546,- Ft.
5, a, Fair Play I. – feketegazdaság elleni küzdelem
Médiaköltség: bruttó 272 millió forint.
b, Fair Play II. – fogyasztóvédelem
A kampány médiaköltsége bruttó 114 millió forint.
c, Fair Play – III. Közlekedésbiztonság
A kampány teljes médiaköltsége bruttó 74 millió forint.
6 a SZ.É.P. – Szűréssel az Életért Program I.
A kampány médiaköltsége bruttó 247 millió forint.
b SZ.É.P. – Szűréssel az Életért Program II.
A kampány bruttó 58 millió forintba került.
7 Új Magyarország Kiadvány
Első kiadvány - 2007. november elején nettó 104,2 millió forint;
Második kiadvány - 2008. január végén nettó 126 millió forint;
Harmadik kiadvány – 2008. júniusában nettó 133,6 millió forint.
Bors