Mi a foglalási kódom? Mikor kezdődik a check-in? Az ablakhoz vagy a folyosó mellé szól a helyfoglalásom? Erre a problémára talált megoldást a Lufthansa innovációs központja, amely AirlineCheckins.com weboldalán keresztül a világ 100 légitársaságának járataira végzi el automatikusan a check in folyamatát.
A Lufthansa Innovation Hub már tavaly megkezdte a rendszer tesztüzemét, de mától érhető el a weboldal továbbfejlesztett, végleges verziója. A légi utasok ingyenesen regisztrálhatnak az oldalra, ahol profiljuk felöltése során megadhatják kívánságaikat, hova szeretnének ülni. A megoldás a jövőben automatikusan végzi a helyfoglalást az utas helyett az összes járatra, amelyre ugyanazzal az email címmel foglalta a repülőjegyet, mint amit az Airlinecheckins.com-on megadott regisztrációjakor.
Az oldalon keresztül nemcsak a Lufthansa Csoport járataira lehet becsekkolni, de a világ valamennyi olyan légitársaságához is, amely rendelkezik online check-in megoldással. Amint az adott társaság online felületen megnyílik a check-in lehetősége, az első néhány percben végbe is megy a helyfoglalás, ezzel is nő a valószínűsége annak, hogy az utas azt az ülést kapja, amit szeretett volna. A beszállókártyát az utazó automatikusan megkapja emailben vagy SMS-ben.
Az oldalon az utasok számára ma már olyan új funkció is elérhető, mint az, hogy a felhasználók a velük együtt utazók becsekkolását is elvégezhetik, és mindezt úgy, hogy a rendszer már figyelembe veszi a törzsutas-programokat is. De újdonság az is, hogy az igazolványok és útlevelek is kezelhetők lesznek a profilon belül, így a nagy távolságú, interkontinentális utak helyfoglalása is egyszerűbb lehet. A felhasználók a profiljukon belül egyetlen kattintással elérhetik a korábbi és a jövőbeni repülőutakat, így bármikor lehívhatók a szükséges adatok.
A digitális alkalmazás átdolgozott változatának elindításával a második tesztfázisba lép a projekt: jelenleg a szállás, a bérautó és más szolgáltatások beépítését fejlesztik a Lufthansa Innovation Hub munkatársai.
Hogy mennyire gondolja komolyan a német légitársaság a digitalizáció és a személyre szabott szolgáltatások összekapcsolását, annak tavasszal személyesen is utána járhattunk Berlinben, az utazási startupokat monitorozó központjukban. Ha kíváncsi arra, hol tervezik a jövő utazásait, akkor kattintson!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.