Kiderült: ez a tévécsatorna nyerte a nézettségi versenyt 2025 első félévében

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2025. július 02. 10:24
Mutatjuk a részleteket.

Júniusban ismét a TV2 nyerte a nézettségi versenyt, ennek köszönhetően 2025 első félévének átlagában a TV2 lett Magyarország piacvezető csatornája a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) és a teljes lakosság (A4+) körében is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A csatornacsaládok versenyében pedig szintén a TV2 Csoport áll az első helyen, mivel júniusban és első féléves átlagban is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindkét kiemelt korcsoportban.

Fotó: Pexels

Az alábbi saját gyártású műsorok kiemelkedő eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását:

  • Az első félév legnagyobb nyertese egyértelműen a Hunyadi lett, mivel 2025-ben a teljes tévés piacot magában foglaló éves műsortoplista első 5 helyét jelenleg is a történelmi széria uralja a 18-59 évesek körében. A sorozat legnézettebb epizódja ráadásul közel egymilliós nézőszámot ért el (AMR: 941 ezer fő) a teljes lakosság körében, amire 2021 áprilisa óta, vagyis az elmúlt 4 évben egyetlen sorozat egyetlen epizódja sem volt képes a teljes magyar televíziós piacon.
  • A hétköznap estékre tavasszal visszatérő Kincsvadászok június 20-án egy időre szabadságra ment, így a nézőknek el kellett búcsúzniuk a közönségkedvenc műtárgykereskedő showműsortól. A Kincsvadászok júniusban is kiemelkedő eredményeket produkált, és jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora mindkét kiemelt korcsoportban.
  • Az ismert emberek szereplésével forgatott Kincsvadászok VIP-nak szintén búcsút kellett intenünk júniusban. A kimagasló eredményeknek köszönhetően a Kincsvadászok VIP szintén mindkét kiemelt korcsoportban markáns fölénnyel nyerte az idősávját.
  • Június 16-án immár a 7. évaddal tért vissza a csatornára a Szerencsekerék Kasza Tibivel. A vetélkedő mindkét kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett júniusban.
  • Az infotainment műsorok közül a május 4-től vasárnap esténként sugárzott Napló - a június végéig adásba került részek átlagát tekintve - mindkét kiemelt korcsoportban nyerte az idősávját a fő konkurens RTL-lel szemben. A TV2 reggeli infotainment műsorai, a Mokka és Mokkacino júniusban és első féléves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek júniusi és első féléves átlagban is a teljes lakosság körében.

- Az év első hat hónapja mögöttünk van, és büszkén tekinthetünk vissza mindarra, amit elértünk. A sikerek nem születnek maguktól — ezek mögött rengeteg kreativitás, tervezés, rugalmasság és csapatmunka áll. Munkatársaink, partnereink és kollégáink fáradhatatlan munkája nélkül ez nem jöhetett volna létre. Mindez azonban nem a megérkezés pillanata, hanem egy erős lendület, ami tovább visz bennünket. A második félévre még több műsorral, szórakoztató tartalommal készülünk, hiszen célunk továbbra is az, hogy a TV2 legyen a magyar nézők elsőszámú választása – összegezte az elmúlt időszak eredményeit Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója.

A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt júniusban, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. Ennek köszönhetően a TV2 Csoport piacvezető pozícióját megtartva lett a legnézettebb csatornaportfólió az első félévben.

Fotó: TV2

A kábelportfólió zászlóshajó csatornája, a Mozi+ megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét júniusban és első féléves átlagban is a fő kereskedelmi korcsoportban, vagyis a 18-59 évesek körében a teljes piac harmadik legnézettebb csatornája lett teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A múlt hónapban kiemelkedő sikert ért el a június 21-én este 20:59-től vetített A méhész című film, amely a 161 ezres nézőszámnak és 11,4%-os közönségaránynak köszönhetően a csatorna legnézettebb műsora lett júniusban. A film sikerének is köszönhetően a Mozi+ június 21-én érte el a legmagasabb közönségarányát (6,4% SHR) az első félévben teljes napon. A csatorna egyéb nagy dobással is készül a közeljövőben, például az Alarum című premierrel érkezik Sylvester Stallone legújabb filmje, a színészlegenda 79. életévét ünneplő project részeként. A rajongók - többek között - találkozhatnak vele az Expendables 4-ben is, ahogy filmbeli barátjával Jason Stathammel, aki emellett a csatornán kétszer is megküzd az őscápákkal (Meg: Az őscápa, Meg 2.: Az árok), éppúgy, ahogy a Halálos iramban: Hobbs és Shaw akció-vigjátékban Dwayne Johnsonnal. Nagy brandeknél maradva érkezik még a John Wick 4 és két tavalyi évben megjelent, itthon még nem látott premier, a Hellboy: az ördög embere és A holló.

Fotó: TV2

Összefoglalva:

A TV2 a saját gyártású műsorok sikerének köszönhetően nem csupán június havi átlagban, hanem 2025 első félévében is piacvezető teljes napon és főműsoridőben egyaránt, a 18-59 éves nézők és a teljes lakosság körében is.

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.