Elképesztő siker: a divat fővárosába is berobbant a budapesti márka, a Nanushka

Franciaország
PUBLIKÁLÁS: 2025. augusztus 22. 13:05
Magyar márka a világ egyik leghíresebb áruházában.

A világ divatfővárosában, Párizsban robbantott a Nanushka: a budapesti alapítású márka hat hónapos pop-up üzletet nyitott a legendás Galeries Lafayette-ben. A második emeleten kialakított, 27 négyzetméteres tér 2026 januárjáig várja a divatrajongókat – és nemcsak ruhákkal, hanem egy világpremierrel is - írja a Ripost.

Nanushka
A világ divatfővárosában, Párizsban robbantott a Nanushka / Fotó: Nanushka

Nanushka világpremier Párizsban

A bolt a márka legújabb, “Stop to Smell the Roses” Pre-Fall 2025-ös kollekciójával nyitott, amelyben helyet kaptak a Nanushka ikonikus kiegészítői, köztük a méltán híres Sandi táska. De az igazi szenzáció csak ősszel érkezik: itt debütál a vadonatúj Harmonicka táska, amelyet a magyar népi hangszerek inspiráltak.

Egy üzlet, ami maga is műalkotás

A pop-up tér nem csupán vásárlásra csábít, hanem egyedi élményt is kínál. A központban egy kézzel faragott fa totemoszlop áll, amely a Nanushka kopjafa-szimbólumait hordozza, tisztelegve a magyar örökség és a kézműves tudás előtt. A bolt enteriőrjét olyan aprólékos részletek gazdagítják, mint a budapesti műhelyben készített kagyló alakú lámpák, a kézzel varrt ülőpárnák, amelyeket a márka megmaradt anyagaiból alkottak, és az Okobor™ vegán bőrrel szegélyeztek.

A luxus érzését fokozza, hogy a hátsó falat velencei Rubelli szövet borítja, a történelmi hangulatot pedig 17. századi olasz kovácsoltvas szegek és kézzel felhordott francia vakolat adják. Az üzlet minden részletében a Nanushka filozófiája, a “Crafted Modernity” köszön vissza: kortárs, mégis mélyen gyökerező, kézműves világ.

 

Franciaország meghódítása

„Párizs stratégiai fókusz számunkra, Franciaország pedig az egyik leggyorsabban növekvő piacunk” – nyilatkozta Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója a WWD-nek. A márka kiegészítő üzletága már most háromszámjegyű növekedést mutat, és a Harmonicka táska bevezetésével várhatóan tovább erősödik.

 Fotó: Nanushka

„Büszkeséggel és jelentőséggel teli pillanat”

A Nanushka alapítója és kreatív igazgatója, Sándor Szandra így fogalmazott:

Évek óta mutatjuk be kollekcióinkat Párizsban, így teljesen természetesnek érezzük, hogy erőteljesebb fizikai jelenlétet adjunk itt a Nanushkának – lehetőséget kínálva ügyfeleinknek, hogy első kézből tapasztalják meg a márkát és a termékeinket. A Galeries Lafayette öröksége, kézműves hagyományai és története gyönyörűen rezonálnak a Nanushka saját értékeivel. Örök elegancia van abban, ahogy kollekcióink ilyen történelmi környezetben jelennek meg. Ez büszkeséggel és jelentőséggel teli pillanat a márka számára.

Fotó: Ripost

Egy biztos: a Nanushka most már nemcsak Budapestet, Londont és New Yorkot hódította meg, hanem Párizs szívét is elcsavarta – és a divatrajongók 2026 januárjáig élvezhetik ezt a különleges magyar divatélményt a Galeries Lafayette falai között.

 

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.