A június kivételével az év minden hónapjában a TV2 nyerte a nézettségi versenyt főműsoridőben a 18-59 évesek körében.
A piacvezető pozíció elérésében és megtartásában kiemelkedő szerepe volt a TV2 tavaly októbertől adásba került saját gyártású műsorainak is, hiszen döntő többségük idősávjuk legnézettebb műsora lett.
• Az őszi szezon egyik nagyon várt műsora a Bachelor - A Nagy Ő volt Árpa Attilával, mely nézettségi szempontból rendkívül sikeres eredménnyel zárult, és mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) hatalmas elsőséggel lett idősávja legnézettebb műsora.
• A kaland-realityk táborát erősítette tavaly ősszel az Ázsia Expressz és a Farm VIP is, melyek szintén toronymagasan nyerték az idősávjukat mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A Kasza Tibi vezetésével megújult Szerencsekerék továbbra is hatalmas népszerűségnek örvend, az elmúlt évben sugárzott 3. és 4. évad is kiemelkedő eredménnyel és idősáv-elsőséggel zárult mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A vetélkedők sorát gyarapította tavasszal a közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska, melynek premier epizódja azóta is vezeti a 2023-as műsortoplistát mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A fikciós sorozatok világában méltó helyet talált magának a Hazatalálsz, melynek első évada vitathatatlan sikert aratott, hiszen átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban többen választották, mint az idősávjában látható egyéb műsorokat.
• A hétvégi show-műsorok közül a Sztárban sztár sikeresen zárta a 9. évadot, de a jelenleg adásban lévő és a hétvégén már élő show-val jelentkező Sztárban sztár leszek! is hasonlóan szép eredményekkel büszkélkedhet. Ezzel egyik műsor sem talált eddig legyőzőre saját idősávjában.
• 2023 őszén már az 5. évaddal van adásban a Séfek séfe, mely szeptemberben átlagosan szintén nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
• Az idei őszi szezon egyik nagy meglepetése volt a Kőgazdag fiatalok – Rich Kids Hungary, a reality ugyanis különösen népszerű a fiatalabb 18-49 éves korcsoportba tartozó nézők körében, de a másik két korcsoportban is idősávja legnézettebb műsora lett szeptemberben.
Mindemellett, az elmúlt egy évben a TV2 reggeli és esti infotainment műsorai is kiemelkedő teljesítményt nyújtottak. Idén szeptemberben a főműsoridős Tények és az azt követő Tények Plusz is mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora volt. A hétköznap reggelenként adásban lévő Mokka és Mokkacino pedig továbbra is őrzik vezető pozíciójukat szeptemberben.
Az eltelt egy éves időszakot megvizsgálva elmondható, hogy a TV2 magabiztosan átvette a vezetést a nézettségi versenyben, és az idei őszi szezonban tovább nyílik az olló a TV2 javára a két nagy csatorna párharcában. Szeptemberben a TV2 teljes napon és főműsoridőben is toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban. A főcsatorna kiemelkedő eredményei pedig hozzájárulnak ahhoz, hogy a TV2 Csoport is megőrizte piacvezető pozícióját a csatornacsaládok versenyében, és első helyen végzett szeptemberben mindhárom kiemelt korcsoportban.
Másfél éve indult a TV2 Play Prémium, mára pedig a szolgáltatás minden nagy műsorterjesztőnél (Antenna Hungária, Yettel, Magyar Telekom, DIGI, Vodafone, DirectOne) elérhető és bizonyos csomagok részeként kerül értékesítésre. Kizárólag itt látható a Mozi+, a Moziverzum, a Spíler1, a Spíler2, a TV2Kids kábelcsatornák visszanézhető tartalomkínálata. A tervek szerint várhatóan 2024. januártól pedig újabb tartalmak érkeznek a felületre.
Elismerésre méltóan teljesítenek a TV2 Csoport digitális felületei is. A TV2 Play már több mint 1.4 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik. Az előző naptári évben a konkurenciát felülmúlva több mint száz millió videóindítást produkáltak a platformok, az elmúlt egy évet tekintve pedig szintén száz millió feletti videóindítással büszkélkedhet a cégcsoport digitális platformja. A TV2 Play elmúlt egy évben végrehajtott fejlesztései pedig azt biztosítják, hogy a jövőben még ezeket a számokat is felül tudják múlni. A fejlesztések részeként sikeresen elindult a TV2 Play Zéró, aminek előfizetői már reklámmegszakítás nélkül nézhetik kedvenc műsoraik videóit. A Telekom és a Vodafone rendszerén keresztül pedig már TV applikációként is elérhető a TV2 Play, a TV2 Play Prémium felhasználói számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.