Celeb

Másodszor szűnt meg a Bumeráng

ozs

Létrehozva: 2012.12.01.

Megszűnt a Bumeráng magazin. A Boros Lajos és Bochkor Gábor nevével fémjelzett újság mindössze öt számot élt meg. Az újság készítői az alacsony példányszám mellett a közös koncepció hiányával indokolták döntésüket.

Tegnap jelent meg a Bumeráng magazin ötödik, egyben utolsó száma. A nagy sikerű rádióműsor nevével megegyező címû újság azután született, hogy a Boros–Bochkor–Voga trió reggeli ébresztő show-ja megszűnt a Neo FM csatornán. A Bumeráng nyomtatott formájában a Geomédia Zrt. is fantáziát látott. Óriási marketingkampánnyal harangozták be a magazint.

Ám másfél hónappal az első szám megjelenése után máris bedőlt Bochkor Gáborék hetilapja. A Bors információi szerint az első számot nagy várakozás előzte meg, százötvenezer példányban nyomták ki, míg az utolsóból már csak húszezer jött ki a nyomdából. A lap munkatársait csütörtökön váratlanul érte a hír.

– Sajnáljuk, hogy nem tudták megmenteni a lapot, pedig sokat dolgoztunk vele. Persze, tudtuk, hogy nem hozza a várt példányszámot, de nem gondoltuk, hogy ilyen hamar véget ér ez a történet. Azt hittük, kapunk még időt – mondta szomorúan a lap egyik munkatársa, aki nem akarta felfedni kilétét.

Az eredeti elképzelések szerint a Bumeráng két műsorvezetőjének nevével fémjelzett magazin a külföldi és a hazai sztárvilág életéről bennfentesen tájékoztató írásaival és a ­tár­sadalom egészét foglalkoztató témák feldolgozásával lépett volna túl a hagyományos bulvárlapok tematikáján.

Bochkor Gábor, akit az impresszumban a szerkesztőség felett lebegő őrangyalként jelölnek, a média számára kiadott közleményben így nyilatkozott: – Az első lapszámok után új szempontok merültek fel a folytatással kapcsolatban, a konkrét ötletekben, koncepcióban azonban nagyon eltérő volt a kiadó cég és a mi véleményünk. Az elképzelések összehangolása sokáig nem vezetett sikerre, s attól tartva, hogy emiatt a márkanév hosszú távon esetleg megsérülhet, márkatulajdonosokként úgy döntöttünk, hogy a lap ne ezen a néven fusson tovább.

Földes Ádám, aki a lapot finanszírozó Geomédia Zrt. vezérigazgató-helyettese úgy véli, más néven nem lett volna értelme a piacon maradniuk. – Ezután sajnos egyértelmű volt a döntés: összehangolt koncepció hiányában nincs értelme a folytatásnak, ki kell vinni a lapot a piacról, hiszen létrehozásának alapja az együttműködés volt – mondta Földes Ádám hozzátéve, hogy a kényszerű döntés ellenére a felek békében válnak el egymástól.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek