Az MTI írja, hogy a közleményük szerint a gép túlsúlyos volt a tartályokban lévő üzemanyag mennyisége miatt, ezért a földet érést követően a fékrendszer túlhevült.
Az állóhelyre való beállást követően a tűzoltók megmérték a fékek hőmérsékletét, és azonnal megkezdték azok hűtését.
Miután az üzemi hőmérsékletre visszahűtötték, átadták a gépet a szerelőknek.
A Budapest Airport közölte: az állóhelyen az utasok kiszállítása a megszokott módon azonnal elkezdődött, ők néhány perc alatt elhagyták a repülőgép fedélzetét. Az utasok a terminálon várják a légitársaság döntését a továbbutazásukkal kapcsolatban. A fedélzeten 273 utas, valamint 13 fő személyzet tartózkodott.
Készenléti állapotot rendelt el egy időre a torony a túlsúlyos leszállás miatt. Külső erők bevonására nem volt szükség az esemény kapcsán, a helyzetet a Budapest Airport Létesítményi Tűzoltósága megoldotta. A mentők a Dél-pesti Centrumkórházba szállították az utast, aki rosszul volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.