Október a mellrák elleni küzdelem hónapja egész Európában és a világ nagy részén, a rendhagyó fényfestéssel a cég jelzi, hogy társadalmi felelősségvállalási elkötelezettsége keretében csatlakozik az akciósorozathoz, szem előtt tartva, hogy a cég a gazdaságban betöltött szerepe révén a közgondolkodás formálására is hatással lehet - írták.
A maga eszközeivel a saját dolgozói körében is segítik a társaság a megelőzést: népszerűsíti az egészséges életmódot és táplálkozást, a mammográfiás szűrővizsgálatokat és az önvizsgálatot. Ezen túl a dolgozók számára nyújtott egészségbiztosítási csomagnak része a megelőző szűrővizsgálat
- tették hozzá.
A mellrák elleni világnap globális kezdeményezés, amelynek célja a betegséggel kapcsolatos tudatosság növelése, a prevenció, a mammográfiás vizsgálatok és az önvizsgálat fontosságának hangsúlyozása.
Az egy hónapon át tartó tudatosságnövelő kampány, a "rózsaszín október" Amerikából indult. A nők körében a mellrák a leggyakoribb daganatos megbetegedés, de korai szűréssel és felismeréssel a kialakulása az esetek jelentős hányadában megelőzhető, a betegség gyógyítható
- áll a közleményben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.