Közleményt adott ki 13 termékről a Lidl

Érték és Minőség Nagydíj
PUBLIKÁLÁS: 2023. szeptember 08. 11:21
13 hazai termékkel nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 7-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat.

A Lidl Magyarország közel 20 éve áll vásárlói rendelkezésére magas minőségű, kiváló ár-érték arányú termékeivel. A diszkontlánc számára fontos, hogy kínálatában minél nagyobb arányban legyenek minőségi magyar termékek, hogy ezzel a fogyasztói igényeket maximális kiszolgálja, egyben hozzájáruljon a magyar gazdaság sikereihez is.

Lidl
13 hazai termékkel nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország Fotó: Kallus György

A Lidl az idei évben 3 pályázat keretében két termékcsaláddal és egy termékkel önállóan pályázott: az új formába bújt régi kedvenc, a nosztalgia kifli termékcsalád 4 árucikkével (hagyományos ízvilág, teljes kiőrlésű, pur-pur lisztes és sajttal szórt változat), a Pikok Pure parasztkolbásszal, továbbá az édesszájú vásárlók igényeire reagálva nemrégiben bevezetett Confiserie Firenze sütemény termékcsaládba tartozó 8 finomsággal (habos szelet, kókuszkocka, mini sajtos roló, hólabda, piskótatekercs, mézes szelet, puncs szelet és zserbó szelet)

A gondosan összeválogatott alapanyagoknak, a hazai szakemberek gondos munkájának és a magas minőségnek köszönhetően a termékek kiválóan szerepeltek a zsűri szigorú próbáján és ezzel elnyerték a rangos Érték és Minőség Nagydíjat.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerések átvételét követően elmondta: „A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi szektor piacvezetőjeként kiemelt figyelmet szentel annak, hogy a vásárlók számára kiváló minőségű és jó ár-érték arányú termékeket kínáljon, és népszerűsítse, előnyben részesítse a magyar termékeket. Az Érték és Minőség Nagydíjon évről-évre megméretjük magunkat és az elnyert díjak rendkívül fontos szakmai visszaigazolását jelentik annak, hogy termékeink kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon. Mindemellett segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”

A Lidl Magyarország 2013-ban indította útjára a „Lidl a magyar beszállítókért” programját. A vállalat nem titkolt célja az volt, hogy a kormányzati törekvésekkel összhangban támogassa a magyar beszállítókat, kkv-kat, termelőket és ezáltal hozzájáruljon a hazai gazdaság fejlődéséhez.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.