
A Magyar Közútkezelő bicskei munkatársai éppen az M1-es autópálya Budapest felé vezető szakaszán munkálkodtak szerdán. Hogy minden rendben menjen, a Közútkezelő már jóval a munkálatok előtt figyelmeztető táblákat és lassító jelzéseket helyezett ki, amelyek először 100, aztán 80 kilométeres sebességre intették az autósokat.
– Ráadásul itt a vadonatúj, korábbi posztjainkban már bemutatott ledes digitális kijelzőink is kint voltak, illetve a munkaterület előtt két fix, a pálya fölött található digitális kijelzőn is figyelmeztettük a járművezetőket, hogy munkavégzés lesz hamarosan előttük – írta a Magyar Közútkezelő Instagram-oldalán.
Egy Volvo sofőrje azonban erre fittyet hányva száguldott a melósok felé, és megközelítőleg 150 kilométeres sebességgel csapódott az őket védő energiaelnyelő modulba. A borzalmas erejű ütközés akkora volt, hogy a kocsi és a sofőr egyenesen az energiaelnyelő alá szorult, ahonnan csak a tűzoltóknak sikerült kiszabadítani, viszont a munkásokat megvédte: ők sérülés nélkül vészelték át a brutális csattanást. A Volvót vezető férfi viszont már nem volt ilyen szerencsés, súlyosan sérült.
– Az autós súlyosan megsérült, de túlélte, ahogy a kollégáink is. Viszont az anyagi kárunk jelentős: az energiaelnyelő kuka, a teherautó tengelye deformálódott – tették hozzá.
Sajnos nem kellett sokat várni a következő balesetre, pénteken az M7-es autópályán, Velencénél rohant bele egy kocsi egy másik energiaelnyelőbe. Az égiek itt is megsegítették a melósokat, akik megúszták az ütközést, míg a sofőr könnyebben sérült.
Idén ez az ötödik hasonló baleset.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.