Karácsonykor és szilveszterkor is a TV2-t választotta a legtöbb néző

Karácsonykor és szilveszterkor is a TV2-t választotta a legtöbb néző

friss
PUBLIKÁLÁS: 2022. január 04. 12:55
A TV2 Csoport 2021-ben is megőrizte piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban

2021 utolsó hónapját is kiemelkedő eredménnyel zárta a TV2, decemberben ugyanis átlagosan a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). A hétköznapok eredményeit az ünnepi időszak koronázta meg igazán, hiszen karácsony mindhárom napján és szilveszterkor is a TV2 volt a legnézettebb csatorna teljes napon és főműsoridőben egyaránt, mind a három fő célcsoportban.

Karácsonykor a Reszkessetek, betörők! trilógia filmjei ismét hatalmas népszerűségnek örvendtek. A december 24-én, szenteste fél 9-től sugárzott első részre (Reszkessetek, betörők!), valamint a december 25-én szintén fél 9-től adásba került második részre (Reszkessetek, betörők 2. – Elveszve New Yorkban) is közel fél-félmillió 18-59 éves néző volt kíváncsi, amivel mindkét epizód a napi műsortoplista első helyét foglalhatta el. Karácsony első napján Kevin mellett az este 7 órakor kezdődő A Grincs című animációs film borzolta a kedélyeket, a 18-59 éves nézők közül 313 ezren (14,2% SHR) izgulhattak azért, hogy a mindig morcos Grincsnek sikerül-e ellopnia a karácsonyt.

A szilveszteri nézettségi versenyt szintén a TV2 nyerte, ugyanis december 31-én mindhárom kiemelt célcsoportban a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző mind teljes napon, mind főműsoridőben. Az eredményekhez nagyban hozzájárult a Szerencsekerék szilveszteri ünnepi kiadása, melyre a 18-59 éves nézők 15,2%-a, több mint 300 ezer fő volt kíváncsi. Ezzel az eredménnyel a szilveszteri vetélkedő az idősávja legnézettebb műsora lett, megelőzve ezzel legfőbb riválisát, az RTL Klub-ot (8,8%).

December azonban nem csak az ünnepekről szólt, még a karácsonyi bejglisütés előtt hazatérhetett mindenki a Farmról, és A Nagy Ő is megtalálta párját. December 23-án ért véget a Farm VIP, melynek egy-egy epizódjára átlagosan a 18-59 éves nézők 14,3%-a, a 18-49 éves nézők 14,7%-a, valamint a teljes lakosság 17,2%-a volt kíváncsi, amivel a teljes lakosság tekintetében átlagosan idősávja legnézettebb műsora volt. A Nagy Ő utolsó rózsaceremóniájára szintén decemberben került sor. A két hétig tartó társkeresés végül nem csak Tóth Dávid számára zárult sikerrel, a párkereső reality teljes évada ugyanis a teljes lakosság tekintetében átlagosan szintén idősávja legnézettebb műsora lett (AMR: 581.070, SHR: 15,8%).

A decemberi műsorok mellett, a teljes év tekintetében is kiemelkedő eredményekkel büszkélkedhet a Sztárban Sztár leszek! második évada, ami az átlag nézői részesedése alapján az idősávja legnézettebb műsora volt a 18-59, a 18-49 és a 4 éves vagy annál idősebbek körében. Mindemellett a november 21-i finálét 1,2 millióan követték figyelemmel (AMR), ami így három Európa-bajnoki labdarúgó mérkőzést követően az év 4. legnézettebb műsora címet is megszerezte a teljes lakosság körében.

A teljes évet vizsgálva, 2021-ben a TV2 lett a legnézettebb csatorna a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében, a 18-59 éveseknél pedig kis különbséggel, szinte fej-fej mellett zárta az évet a két fő kereskedelmi csatorna. A csatornacsaládok nézőkért folyó versenyében 2020 után 2021-ben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző, mivel átlagosan a 18-59 évesek körében 23,1%-os, a 18-49 évesek körében 22,5%-os és a teljes lakosság körében 24,8%-os közönségarányt ért el. A TV2 Kábelportfólió is mind a három kiemelt korcsoportban fölényes győzelemmel utasította magamögé az RTL Kábelportfóliót 2021 teljes nap átlag nézői részesedése alapján (A18-59, A18-49, A4+).

A TV2 Kábelportfóliójának zászlóshajója a Mozi+ 2021-ben átvette a Film+-tól a vezetést a kábelcsatornák harcában teljes napon és főműsoridőben egyaránt a 18-59 éves célcsoportban.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.